duminică, 30 noiembrie 2014

Imitatie intarsia

''Gandul omului este atotputernic ... Da, saditi un graunte - simbolic vorbind - iar toate puterile Cerului si Pamantului vor fi acolo, cu voi, va veti sprijini pe ele, obtinand rezultate. Iata singurul lucru in care eu cred cu adevarat: lucrarea gandului poate da un sens divin tuturor activitatilor vietii noastre, astfel incat ele sa devina binefacatoare pentru noi insine si pentru toate celelalte creaturi din lume.'' Omraam Mikhael Aivanhov

M-am gandit sa-mi tricotez o jacheta in doua culori. Doream ca spatele de asemenea sa fie in doua culori. Pentru ca nu mi-am procurat inca o sanie pentru intarsia m-am gandit sa utilizez una din tehnicile ce se pot realiza cu instrumentele din dotare. Am tricotat prima data jumatatea in culoare alba, iar pe mijloc, la fiecare patru randuri am facut o butoniera pe un ac, utilizand instrumentul de transfer cu doua ace. Partea de mijloc a spatelui arata astfel:


Apoi am tricotat jumatatea rosie prin aceeasi tehnica, dar la fiecare patru randuri am imbinat pe masina si jumatatea alba.



Tehnica este foarte simpla, dar necesita un pic de timp in plus si putina rabdare - care oricum este necesara pentru cine s-a apucat de tricotat!

Prima data transfer ochiurile de pe acele 2 si 3 pe acele 3 si 4, rezultand un orificiu (sau butoniera mica), apoi trec ochiul de pe acul 1 prin butoniera corespunzatoare de pe jumatatea alba.



Rezulta astfel o interesanta si draguta imitatie de intarsia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu